BIVEAL - Guzej in Pucer
BIVEAL - GUZEJ in PUCER, d.n.o. KOPER
Zdravstvena nega in skrb za pacienta na domu
Ferrarska ulica 2
6000 KOPER
DELOVNI ČAS
Po pogodbi o izvajanju programa zdravstvenih storitev z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije
Ponedeljek - petek: 7:00 - 14:30
Sobota, nedelja in prazniki: po predhodnem dogovoru oz. naročilu osebnega zdravnika
NADOMEŠČANJE
/
OBSEG PATRONAŽNEGA TERENA
Storitve zdravstvene nege na domu izvajamo na celotnem območju občine Koper (koncesijska pogodba od leta 1994), kurativo in preventivo.
V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah – v nadaljevanju ZPP (Uradni list RS, št. 15/08) izdajam naslednje
OBVESTILO
Za sprejem in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic v BIVEAL - Guzej in Pucer d.n.o., Zdravstvena nega in skrb za pacienta na domu so imenovane pristojne osebe:
- VESNA PUCER, dipl. m. s. s kompetencami, tel.: 031 622 237, e-naslov: biveal.stik@gmail.com in
- ANA GUZEJ, zdravstveni tehnik, tel.: 031 622 237, Ferrarska ulica 2, Koper.
Prvo zahtevo lahko oddate osebno na sedežu podjetja Biveal - Guzej in Pucer d.n.o., Ferrarska ul.2, Koper, vsak delovnik od 7 do 8 ure zjutraj.
Prikaži več
59. člen ZPP določa rok za vložitev prve zahteve: Ustna zahteva se vloži pri pristojni osebi, lahko tudi pri izvajalcu zdravstvenih storitev (1.odstavek 60. člena ZPP). Ustno zahtevo se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe vsebuje zlasti: Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Pisna zahteva, ki vsebuje sestavine iz prejšnjega odstavka, se vloži pri izvajalcu zdravstvenih storitev, kjer je domnevna kršitev nastala. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V pozivu za dopolnitev zahteve se pacienta opozori na pravne posledice, če zahteve ne bo dopolnil. Na podlagi predhodne pisne privolitve pacienta lahko pristojna oseba vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša na obravnavano kršitev. Pacient ima pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic. V skladu z 49. členom ZPP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve. Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Najbližji zastopnik pacientovih pravic
Jožica Trošt Krušec
Vokovo nabrežje 4 A
6000 Koper
Tel. številka: 041 667 501
E-pošta: jozica.trost-krusec.ext@gov.si
Uradne ure v pisarni v Kopru:
- torek: 7:00 - 12:00 in 14:00 - 21:30
- sreda: 9:00 - 17:00 in 17:00 - 21:30
- četrtek: 7:00 - 12:00
Sreda 9.00 - 17.00: uradne ure v pisarni - za obisk se predhodno naročite na tel. št.: 05/66 30 841 od ponedeljka do petka 8:00 - 14:00.