Mojca Gregorič
POLIVALENTNA PATRONAŽA
MOJCA GREGORIČ, VMS
LOBETOVA ULICA 25
8000 NOVO MESTO
DELOVNI ČAS
Ponedeljek - četrtek: 8:00 - 15:00
Petek: 8:00 - 14:00
Sobota: ena delovna v mesecu
Zagotovljena kontinuirana zdravstvena nega bolnika na domu tudi ob nedeljah in praznikih.
NADOMEŠČANJE
V primeru odsotnosti me nadomeščata
- Jožica Šuc, VMS
- Vlasta Femc, dipl. m. s.
OBSEG PATRONAŽNEGA TERENA
V skladu s koncesijsko pogodbo podpisano z Mestno občino Novo mesto:
Iglenik, Vrhe, Dolž, Zajčji vrh, Sela pri Zajčjem vrhu, Brezovica pri Stopičah, Mali Orehek, Veliki Orehek, Verdun pri Stopičah, Stopiče, Plemberk, Šentjošt, Trdinova ulica, Mušičeva ulica, Gubčeva ulica, Paderšičeva ulica, Skalickijeva ulica, Valantičeva ulica, Adamičeva ulica in Školova ulica.
Kurativne patronažne obiske opravljam po NAROČILU ZDRAVNIKA.
Preventivne patronažne obiske opravljam po predpisih obveznega zdravstvenega zavarovanja.
V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah – v nadaljevanju ZPP (Uradni list RS, št. 15/08) izdajam naslednje
OBVESTILO
Za sprejem in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic v Polivalentni Patronaži Mojca Gregorič, VMS, sta imenovani pristojni osebi:
Jožica Šuc, VMS, Likarjeva ulica 12, 8280 Brestanica, telefon: 041 765 994, e-naslov: jozica.suc@gmail.com in Vlasta Femc, dipl. m. s., Muhaber 70, 8000 Novo mesto, telefon: 031 833 778, vlasta.femc@gmail.com.
Prvo zahtevo lahko vložite ustno ali pisno vsak petek med 8.00-9.00 uro v prostorih pisarne, po pošti ali po e-pošti.
Prikaži več
59. člen ZPP določa rok za vložitev prve zahteve: Ustna zahteva se vloži pri pristojni osebi, lahko tudi pri izvajalcu zdravstvenih storitev (1.odstavek 60. člena ZPP). Ustno zahtevo se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe vsebuje zlasti: Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Pisna zahteva, ki vsebuje sestavine iz prejšnjega odstavka, se vloži pri izvajalcu zdravstvenih storitev, kjer je domnevna kršitev nastala. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V pozivu za dopolnitev zahteve se pacienta opozori na pravne posledice, če zahteve ne bo dopolnil. Na podlagi predhodne pisne privolitve pacienta lahko pristojna oseba vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša na obravnavano kršitev. Pacient ima pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic. V skladu z 49. členom ZPP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve. Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Najbližji zastopnik pacientovih pravic
MARJETA VESEL VALENTINČIČ
Nacionalni inštitut za javno zdravje
Območna enota Novo mesto
Muzejska ulica 5
8000 Novo mesto
Tel. številka: 07/ 39 34 313
E-pošta: trenutna komunikacija onemogočena
Uradne ure:
- ponedeljek: 10:00 - 13:00 (po telefonu)
- sreda: 11:00 - 19:00 (v pisarni oz. po telefonu)
- četrtek: 14:00 - 18:00 (po telefonu)
Naročanje po telefonu:
od ponedeljka do petka med 8:00 in 12:00 uro na telefonsko številko 07/ 39 34 313.