Mojca Zoran
PATRONAŽNO VARSTVO
MOJCA ZORAN, VMS
Prvomajska cesta 5
8310 Šentjernej
DELOVNI ČAS
Delovni čas po pogodbi o izvajanju programa zdravstvenih storitev z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije:
Ponedeljek - četrtek: 07:30 - 15:00
Petek: 07:30 – 14:00
Sobota: 7:00 - 11:00
Odmor med delom od ponedeljka do petka: 11:00 - 11:30
Ena sobota v mesecu, izvajalka zagotavlja kontinuirano zdravstveno nego bolnika na domu ob nedeljah in praznikih.
Kurativne patronažne obiske izvajam po naročilu zdravnika, preventivne pa po navodilih za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva na primarni ravni v okviru Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja.
OBSEG PATRONAŽNEGA TERENA
Zasebno polivalentno patronažno dejavnost izvajam v skladu s koncesijsko pogodbo na naslednjem območju občine Šentjernej.
KRAJI:
Šentjernej, Ostrog, Groblje, Dolenja Brezovica, Imenje, Brezje, Dolenja Stara vas, Drča, Šmalčja vas, Razdrto, Dobravica, Vratno, Apnenik.
OBVESTILO
O DELOVANJU ZASTOPNIKA PACIENTOVIH PRAVIC NA
OBMOČJU NIJZ OE NOVO MESTO
Na osnovi dopisa, št. 100-02/14, ki ga je posredoval NIJZ OE Novo mesto, obveščamo vse paciente, da je na območju NIJZ OE Novo mesto z dnem 15.4.2014 začel delovati novo imenovani Zastopnik pacientovih pravic Novo mesto.
Obenem vas obveščamo, da je v skladu z Zakonom o pacientovih pravicah Ur.L. št. 15/2008, pristojna oseba za sprejemanje in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic Karmen Kerin, patronažna sestra, mobitel: 041 253 709.
Podatki o načinu vložitve prve zahteve in času sprejema:
- ustno: ponedeljek od 8:00 do 9:00
- pisno: na naslov Patronažno varstvo Karmen Kerin v. m. s., Prvomajska cesta 5, 8310 Šentjernej
Prikaži več
59. člen ZPP določa rok za vložitev prve zahteve: Ustna zahteva se vloži pri pristojni osebi, lahko tudi pri izvajalcu zdravstvenih storitev (1.odstavek 60. člena ZPP). Ustno zahtevo se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe vsebuje zlasti: Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Pisna zahteva, ki vsebuje sestavine iz prejšnjega odstavka, se vloži pri izvajalcu zdravstvenih storitev, kjer je domnevna kršitev nastala. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V pozivu za dopolnitev zahteve se pacienta opozori na pravne posledice, če zahteve ne bo dopolnil. Na podlagi predhodne pisne privolitve pacienta lahko pristojna oseba vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša na obravnavano kršitev. Pacient ima pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic. V skladu z 49. členom ZPP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve. Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Najbližji zastopnik pacientovih pravic
MARJETA VESEL VALENTINČIČ
Nacionalni inštitut za javno zdravje
Območna enota Novo mesto
Muzejska ulica 5
8000 Novo mesto
Tel. številka: 07/ 39 34 313
E-pošta: trenutna komunikacija onemogočena
Uradne ure:
- ponedeljek: 10:00 - 13:00 (po telefonu)
- sreda: 11:00 - 19:00 (v pisarni oz. po telefonu)
- četrtek: 14:00 - 18:00 (po telefonu)
Naročanje po telefonu:
od ponedeljka do petka med 8:00 in 12:00 uro na telefonsko številko 07/ 39 34 313.