Staša Rojten
Patronažno varstvo
Staša Rojten, dipl. m. s.
Ob Savinji 31
3313 Polzela
DELOVNI ČAS
Delovni čas po pogodbi o izvajanju zdravstvenih storitev z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije:
Ponedeljek - petek: 07:00 - 14:30
Sobote, nedelje in prazniki: po predhodnem naročilu ali dogovoru
NADOMEŠČANJE
V času odsotnosti me nadomešča
Urška Flajs, dipl. m. s.
OBSEG PATRONAŽNEGA TERENA
Zasebno polivalentno patronažno dejavnost izvajam v skladu s koncesijsko pogodbo v naslednjih krajih: Andraž, Podvin pri Polzeli, Jajče, Dobrič in Polzela.
Kurativne patronažne obiske izvajam po naročilu zdravnika, preventivne pa po navodilih za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva na primarni ravni v okviru Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja.
V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah – v nadaljevanju ZPP (Uradni list RS, št. 15/08) izdajam naslednje
OBVESTILO
Za sprejem in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic v Staša Rojten - Patronažno varstvo, dipl. m. s., je imenovana pristojna oseba Urška Flajs, dipl. m. s., Cankarjeva ul.4, 3310 Žalec, telefon: 031 795 071, e-naslov: urskaflajs@gmail.com.
Prvo zahtevo lahko vložite ustno ali pisno vsako sredo 7.00 - 7.30 v prostorih pisarne, po pošti ali po e-pošti.
Prikaži več
59. člen ZPP določa rok za vložitev prve zahteve: Ustna zahteva se vloži pri pristojni osebi, lahko tudi pri izvajalcu zdravstvenih storitev (1.odstavek 60. člena ZPP). Ustno zahtevo se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe vsebuje zlasti: Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Pisna zahteva, ki vsebuje sestavine iz prejšnjega odstavka, se vloži pri izvajalcu zdravstvenih storitev, kjer je domnevna kršitev nastala. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V pozivu za dopolnitev zahteve se pacienta opozori na pravne posledice, če zahteve ne bo dopolnil. Na podlagi predhodne pisne privolitve pacienta lahko pristojna oseba vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša na obravnavano kršitev. Pacient ima pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic. V skladu z 49. členom ZPP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve. Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Najbližji zastopnik pacientovih pravic
Naročanje od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00 na tel. št.: 03/ 42 51 200.
Cvetka Jurak
Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območna enota Celje
Ipavčeva 18
3000 Celje
Tel. številka: 03/ 42 51 161
E-pošta: cvetka.jurak.ext@gov.si
Uradne ure:
Ponedeljek: 12:00 - 18:00
Torek: 7:00 - 13:00
Olga Petrak
Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območna enota Celje
Ipavčeva 18
3000 Celje
Tel. številka: 03/ 42 51 161
E-pošta: olga.petrak.ext@gov.si
Uradne ure:
Sreda: 12:00 - 18:00
Petek: 07:30 - 13:30