Suzana Topler
PATRONAŽA IN POMOČ DRUŽINI NA DOMU
SUZANA TOPLER s. p.
Cesta ob potoku 11
2366 Muta
DELOVNI ČAS
Delovni čas po pogodbi o izvajanju programa zdravstvenih storitev z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije:
Ponedeljek - petek: 07:00 - 14:30
Sobota, nedelja in prazniki: po dogovoru ali izdaji delovnega naloga oz. ob odpustu porodnice in novorojenčka iz porodnišnice
KONTAKT
- Suzana Topler, dipl. m. s., tel.: 041 462 269 ali email: topler.suzana@gmail.com
- Katarina Klemenc, dipl. m. s., tel.: 041 714 990
NADOMEŠČANJE
V primeru odsotnosti me nadomešča
Mojca Kalšek, dipl. m. s.
Kalšek Mojca BONA DEA d.o.o., Industrijska ulica 33, 2345 Bistrica ob Dravi
OBSEG PATRONAŽNEGA TERENA
Izvajam zasebno polivalentno patronažno dejavnost v skladu s koncesijsko pogodbo na območju občine Muta.
Kurativne patronažne obiske izvajam po naročilu zdravnika, preventivne pa po navodilih za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva na primarni ravni v okviru Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja.
POMOČ NA DOMU
Telefon 041 462 269
Email: topler.suzana@gmail.com
V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah – v nadaljevanju ZPP (Uradni list RS, št. 15/08) izdajam naslednje
OBVESTILO
Za sprejem in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic v Patronaži Suzana Topler s.p., je imenovana pristojna oseba Kalšek Mojca BONA DEA d.o.o., Industrijska ulica 33, 2345 Bistrica ob Dravi, mobitel: 051 625 844, e-naslov mojca.kalsek@siol.net.
Prvo zahtevo lahko vložite pisno v prostorih pisarne, po pošti ali po e-pošti.
Prikaži več
59. člen ZPP določa rok za vložitev prve zahteve: Ustna zahteva se vloži pri pristojni osebi, lahko tudi pri izvajalcu zdravstvenih storitev (1.odstavek 60. člena ZPP). Ustno zahtevo se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe vsebuje zlasti: Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Pisna zahteva, ki vsebuje sestavine iz prejšnjega odstavka, se vloži pri izvajalcu zdravstvenih storitev, kjer je domnevna kršitev nastala. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V pozivu za dopolnitev zahteve se pacienta opozori na pravne posledice, če zahteve ne bo dopolnil. Na podlagi predhodne pisne privolitve pacienta lahko pristojna oseba vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša na obravnavano kršitev. Pacient ima pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic. V skladu z 49. členom ZPP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve. Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Najbližji zastopnik pacientovih pravic
mag. MILENA PEČOVNIK
Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območna enota Ravne na Koroškem
Ob Suhi 5b
2390 Ravne na Koroškem
Uradne ure:
- ponedeljek: 8:00 - 16:00
- petek: 8:00 - 15:00