Valerija Šinkovec
Valerija Šinkovec, dipl. m. s. –
Patronažno varstvo in zdravstvena nega bolnikov na domu
Trg svobode 9
4226 ŽIRI
DELOVNI ČAS
Delovni čas po pogodbi o izvajanju programa zdravstvenih storitev z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije:
Ponedeljek, torek: 7:00 - 15:00
Sreda: 7:00 - 17:00
Četrtek, petek: 7:00 - 15:00
Nedelje in prazniki: po predhodnem dogovoru, glede na dejanske potrebe zavarovanih oseb
NADOMEŠČANJE
V času odsotnosti me nadomešča
Mojca Trček, dipl. m. s.
OBSEG PATRONAŽNEGA TERENA
Zasebno polivalentno patronažno službo izvajam v skladu s koncesijsko pogodbo v naslednjih predelih občine Žiri in občine Gorenja vas – Poljane (KS Trebija in KS Sovodenj):
ŽIRI: Jobstova cesta, Starožirovska cesta, Logaška cesta, Sejmiška ulica, Na Studencu, Pod Žirkom, Tabor, Pot na Rovt, Osojnica, Idrijska cesta, Polje, Pot v Goropeke, Goropeke, Opale, Cesta na Ledinico, Ledinica, Loška cesta od št. 43 proti Dobračevi, Pot na Koče, Pot v Skale, Dobračevska ulica, Rakulk, Bedrih, Rudniška ulica, Industrijska ulica, Selo, Zabrežnik, Mrzli vrh, Koprivnik, Jarčja dolina.
GORENJA VAS – POLJANE: Trebija, Stara Oselica, Podgora, Kladje, Fužine, Hobovše pri Stari Oselici, Sovodenj, Nova Oselica, Javorjev dol, Laniše, Podjelovo brdo.
Kurativne patronažne obiske izvajam po naročilu zdravnika, preventivne pa po navodilih za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva na primarni ravni v okviru Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja.
Valerija Šinkovec, dipl. m. s.
Patronažno varstvo in zdravstvena nega bolnikov na domu
Trg svobode 9
4226 Žiri
Datum: 2. 9. 2011
V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah (Uradni list RS, št. 15/08) izdajava naslednje
OBVESTILO
Prva zahteva za varstvo pacientovih pravic se lahko vloži ustno pri podpredsednici Združenja zasebnih patronažnih medicinskih sester Mateji Berčan na telefonski številki 040 833 530 ali pisno na elektronski naslov: zdruzenje.zpms@gmail.com.
Prikaži več
59. člen ZPP določa rok za vložitev prve zahteve: Ustna zahteva se vloži pri pristojni osebi, lahko tudi pri izvajalcu zdravstvenih storitev (1.odstavek 60. člena ZPP). Ustno zahtevo se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe vsebuje zlasti: Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Pisna zahteva, ki vsebuje sestavine iz prejšnjega odstavka, se vloži pri izvajalcu zdravstvenih storitev, kjer je domnevna kršitev nastala. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V pozivu za dopolnitev zahteve se pacienta opozori na pravne posledice, če zahteve ne bo dopolnil. Na podlagi predhodne pisne privolitve pacienta lahko pristojna oseba vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša na obravnavano kršitev. Pacient ima pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic. V skladu z 49. členom ZPP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve. Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Najbližji zastopnik pacientovih pravic
Avgust Rebič
Nacionalni inštitut za javno zdravje
Območna enota Kranj
Gosposvetska ulica 12
4000 Kranj
E-pošta: avgust.rebic.ext@gov.si
Uradne ure
sreda: 12:00 - 20:00
četrtek: 7:00 - 15:00
Tel. številka za naročanje: 04/ 201 71 09