Valerija Žerovnik
PATRONAŽNA SLUŽBA
Valerija Žerovnik, viš. med. ses.
Brezje 11a
1356 Dobrova
DELOVNI ČAS
Delovni čas po pogodbi o izvajanju programa zdravstvenih storitev z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije:
Ponedeljek - petek: 7:00 - 15:00
Sobota, nedelja in prazniki: izjemoma oz. po dogovoru
NADOMEŠČANJE
V času odsotnosti me nadomešča
Tatjana Alič, viš. med. ses.
OBSEG PATRONAŽNEGA TERENA
Zasebno polivalentno dejavnost izvajam v skladu s koncesijsko pogodbo z občino Brezovica v kraju Vnanje Gorice.
Kurativne patronažne obiske izvajam po naročilu zdravnika, preventivne pa po navodilih za izvajanje preventivnega varstva na primarni ravni v okviru Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja.
V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah – v nadaljevanju ZPP (Uradni list RS, št. 15/08) izdajam naslednje
OBVESTILO
Za sprejem in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic v Patronažni službi Valerija Žerovnik, je imenovana pristojna oseba Tatjana Alič, Patronažna služba, Za mostičkom 14, 1357 Notranje Gorice, mobitel 031 879 459, e-naslov tatjana.alic@gmail.com.
Prvo zahtevo lahko vložite vsak dan, po pošti ali po e-pošti.
Prikaži več
59. člen ZPP določa rok za vložitev prve zahteve: Ustna zahteva se vloži pri pristojni osebi, lahko tudi pri izvajalcu zdravstvenih storitev (1.odstavek 60. člena ZPP). Ustno zahtevo se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe vsebuje zlasti: Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Pisna zahteva, ki vsebuje sestavine iz prejšnjega odstavka, se vloži pri izvajalcu zdravstvenih storitev, kjer je domnevna kršitev nastala. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V pozivu za dopolnitev zahteve se pacienta opozori na pravne posledice, če zahteve ne bo dopolnil. Na podlagi predhodne pisne privolitve pacienta lahko pristojna oseba vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša na obravnavano kršitev. Pacient ima pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic. V skladu z 49. členom ZPP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve. Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Najbližji zastopnik pacientovih pravic
ROBERT CER
NIJZ OE Ljubljana
Zaloška c. 29
1000 Ljubljana
Tel.: 01/542 32 85
Mobitel: 041 359 291
E-pošta: robert.cer.ext@gov.si
Uradne ure:
- sreda: 9:30 - 14:30
- četrtek: 14:00 - 19:00
- petek: 14:00 - 19:00
MARJAN SUŠELJ
NIJZ OE Ljubljana
Zaloška c. 29
1000 Ljubljana
Tel.: 01/542 32 85
Mobitel: 051 213 242
E-pošta: marjan.suselj.ext@gov.si
Uradne ure:
- sreda: 14:30 - 19:30
- četrtek: 7:00 - 14:00
IRENA ŽAGAR
NIJZ OE Ljubljana
Zaloška c. 29
1000 Ljubljana
Tel.: 01/542 32 85
Mobitel: 031 628 981
E-pošta: irena.zagar.ext@gov.si
Uradne ure:
- ponedeljek: 8:00 - 10:00 in 14:00 - 19:00
- torek: 7:00 - 14:00