Zlatka Napast
PATRONAŽNA ZDRAVSTVENA NEGA IN BABIŠTVO
ZLATKA NAPAST, dipl. m. s.
Cesta talcev 16
2327 Rače
DELOVNI ČAS
Delovni čas po pogodbi o izvajanju programa zdravstvenih storitev z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije:
Ponedeljek - petek: 7:30 - 14:30
Sobote, nedelje in prazniki: po predhodnem dogovoru
NADOMEŠČANJE
V primeru odsotnosti me nadomeščata:
- Anita Gajšt, dipl. m. s.
- Aleksandra Mernik Merc, dipl. m. s.
OBSEG PATRONAŽNEGA TERENA
Zasebno polivalentno patronažno službo izvajam v skladu s koncesijsko pogodbo na področju občine Rače-Fram in sicer kraj Rače z vsemi pripadajočimi ulicami.
Kurativne patronažne obiske izvajam po naročilu zdravnika, preventivne pa po navodilih za izvajanje preventivnega zdravstvenega varstva na primarni ravni v okviru Pravil obveznega zdravstvenega zavarovanja.
V skladu z 58. členom Zakona o pacientovih pravicah – v nadaljevanju ZPP (Uradni list RS, št. 15/08) izdajam naslednje
OBVESTILO
Za sprejem in obravnavo zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic v PATRONAŽNA ZDRAVSTVENA NEGA IN BABIŠTVO ZLATKA NAPAST, dipl. m. s., Cesta talcev 16, 2327 Rače, Pisarna: Fram 58 b, 2313 Fram, Mobitel: 031 562 849, Elektronski naslov: napastzlatka@gmail.com, je imenovana pristojna oseba Aleksandra Mernik Merc, dipl. m. s.
Prvo zahtevo lahko vložite pisno ali ustno na naslov Patronažna zdravstvena nega in babištvo, Aleksandra Mernik Merc dipl. m. s., IBCLC, specializant psihoterapije, Rogoška cesta 60, Miklavž na Dravskem polju, Visole 166a, Slovenska Bistrica, Telefon: 02 84 30 178, Mobitel: 031 683 128, Elektronski naslov: aleksandra.mernik.mer@siol.net, sonce012@gmail.com.
Prikaži več
59. člen ZPP določa rok za vložitev prve zahteve: Ustna zahteva se vloži pri pristojni osebi, lahko tudi pri izvajalcu zdravstvenih storitev (1.odstavek 60. člena ZPP). Ustno zahtevo se sprejme na zapisnik, ki poleg podpisa pacienta in pristojne osebe vsebuje zlasti: Pacient prejme izvod zapisnika vložene ustne zahteve. Pisna zahteva, ki vsebuje sestavine iz prejšnjega odstavka, se vloži pri izvajalcu zdravstvenih storitev, kjer je domnevna kršitev nastala. Če se iz pisne zahteve ne da razbrati, kdo jo je vložil ali če je zahteva žaljiva ali prepozna, se zahteve ne obravnava. O tem se napravi pisni zaznamek, ki se ga pošlje pacientu, če je znan. Če pisna zahteva ne vsebuje vseh sestavin, potrebnih za obravnavo, pristojna oseba pacienta pozove, da zahtevo v določenem roku dopolni. Če pacient zahteve v roku ne dopolni, se šteje, da je zahtevo umaknil. V pozivu za dopolnitev zahteve se pacienta opozori na pravne posledice, če zahteve ne bo dopolnil. Na podlagi predhodne pisne privolitve pacienta lahko pristojna oseba vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, ki se nanaša na obravnavano kršitev. Pacient ima pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic. V skladu z 49. členom ZPP pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic.
Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega odnosa zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev lahko pacient vloži najpozneje v 15 dneh od domnevne kršitve. Prvo zahtevo zaradi domnevno neustreznega ravnanja zdravstvenih delavcev oziroma zdravstvenih sodelavcev pri nudenju zdravstvene oskrbe lahko pacient vloži najpozneje v 30 dneh po končani zdravstveni oskrbi. Pacient lahko vloži prvo zahtevo v treh mesecih po preteku rokov iz prejšnjih stavkov, če je za kršitev zvedel kasneje oziroma če so se posledice kršitve pokazale kasneje.
Zastopniki pacientovih pravic, ki vas zastopajo in nudijo pomoč
Delo zastopnika je za pacienta brezplačno in zaupno.
Naročanje pacientov za zastopnico: ob torkih in petkih med 8.00 in 12.00 uro na mobilni telefon 041 681 304.
V kolikor bo pacient vložil zahtevo za prvo obravnavo kršitve njegovih pravic neposredno pri pristojni osebi (kadar za zastopanje ne bo pooblastil zastopnika pacientovih pravic), ste v skladu s 63. členom ZPP dolžni najkasneje v 15 dneh po koncu postopka z anonimiziranim zapisnikom obvestiti o zahtevi in obravnavi kršitve zaradi spremljanja stanja na področju pacientovih pravic.
Vlasta Cafnik, Zastopnica pacientovih pravic Maribor
Sedež: Nacionalni inštitut za javno zdravje, Območna enota Maribor
Ljubljanska ulica 4/II
2000 Maribor
Tel. številka: 02/333 12 64
Mobitel: 051 217 424
E-pošta: vlasta.cafnik.ext@gov.si
Uradne ure:
ponedeljek: 8:00 - 11:00
torek: 10:00 - 18:00
sreda: 8:00 - 13:00 in 15:00 - 17:00
Adela Postružnik, Zastopnica pacientovih pravic Maribor
Sedež: Nacionalni inštitut za javno zdravje, Območna enota Maribor
Ljubljanska ul.4/II
2000 Maribor
Tel. številka: 02/333 12 63
Mobitel: 030 464 204
E-pošta: adela.postruznik.ext@gov.si
Uradne ure:
ponedeljek: 10.00 - 18.00
sreda: 8.00 - 16.00